piątek, 10 lipca 2015

PROSTY ORGANIZER NA KREDKI/DŁUGOPISY DIY

Mój problem od zawsze polegał na tym, że mimo dużej ilości długopisów, kredek itp., zawsze kiedy były potrzebne - kiedy szybko trzeba było coś zapisać, jak na złość w pobliżu znaleźć nie mogłam ani jednej sztuki.
Poszłam w końcu po najmniejszej linii oporu wkładając wszystko, co znalazłam do plastikowego pojemnika. To też nie rozwiązało problemu, bo chcąc znaleźć konkretny długopis, ołówek czy kredkę wszystko trzeba było wysypać, robił się przy tym duży bałagan.

Tak to wyglądało na początku:


Nie spodziewałam się, że w tak łatwy sposób można zapanować nad porządkiem w kredkach i długopisach. Wystarczy zwykłe tekturowe pudełko (wielkość zależy od nas) kilka rolek po papierze toaletowym, bądź ręczniczkach papierowych - ja wykorzystałam różne - i większe i mniejsze.

Pudełko obkleiłam z każdej strony czarnym papierem, na dwóch ścianach przykleiłam białe kropeczki, górę ozdobiłam koronką, powkładałam rolki (aby się lepiej trzymały z każdej strony posmarowałam je klejem) Teraz są stabilne, nie ruszają się, ani nie wypadają.
Jak ozdobimy pudełko zależy już tylko od Naszych pomysłów.

Tak prezentuję się moje pudełko:



Potem wszystko posegregowałam. W jednej rolce mam kredki, w kolejnych ołówki, długopisy, pędzelki, kredki świecowe.
Teraz już nie muszę martwić się, gdzie co jest, a i Oli pomysł się spodobał i biorąc daną kredkę do rączki odkłada ją potem na miejsce.

Prawda, że prosty, a zarazem fajny sposób na uporządkowanie przyborów?






4 komentarze:

  1. Ale świetny pomysł, muszę zrobić taki Polci na stoliczek, bo krdki walają się gdzieś po szafce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że pomysł się spodobał. To naprawdę bardzo proste i fajne rozwiązanie, sami możemy zdecydować jaka wielkość, czym ozdobimy itp. Powodzenia! ;-)

      Usuń
  2. Genialne ♥ Muszę takie zrobić :) Dziękuję za inspiracje ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak mi miło, że pomysł Ci się podoba! Jak czytam takie komentarze, to chce się dalej myśleć na innymi pomysłami <3

      Usuń