środa, 1 lipca 2015

SPÓDNICZKA Z KOSZULI + OPASKA DIY


Na koszulę w czarno białą kartę chorowałam od dłuższego czasu. Nigdzie niestety znaleźć takowej na siebie nie mogłam, a jak znalazłam to kosztowała tyle, że głowa mała, więc po prostu dałam sobie spokój.
Pewnego dnia podczas porządkowania z mamą starych ubrań na strychu od razu rzuciła mi się w oczy właśnie poszukiwana koszula. Niestety w koszuli tej zmieściłby się może z trzy takie ja ;-)
Szkoda było mi jej wyrzucić i tak kurzyła się biedna, aż wpadłam na pomysł, aby wykorzystać ją w inny sposób. Gdzieś już kiedyś widziałam pomysł ze zrobieniem spódniczki ze starych męskich koszul. Pomyślałam więc dlaczego by nie? Spódniczka miała być oczywiście dla Oli.
Moje zdolności jeśli chodzi o szycie są żadne, ledwo umiem guzik przyszyć, nie mam maszyny, więc musiałam ręcznie, ale efekt końcowy nie jest najgorszy. Ktoś, kto ma pojęcie o tym, posiada maszynę może naprawdę ze starych koszul wyczarować CUDA!
Koszulę ucięłam zaraz pod pachami, zawinęłam by można było później przeciągnąć gumkę, obszyłam, wsunęłam gumkę i gotowe! Jeżeli byście chcieli, abym pokazała jak to zrobiłam naprawdę "na szybko" zrobię dla Was taki post, bo w planach jest jeszcze jedna ;-)

Z pozostałości koszuli zrobiłam kwiatuszka przykleiłam do czarnej opaski i komplet gotowy!

Jak zrobiłam kwiatuszka pokażę krok po kroku, ponieważ to bardzo łatwy sposób by stworzyć piękną i niepowtarzalną opaskę.

Koszula o której mowa:

Opaseczka powstała ze skrawków koszuli


Na materiale odrysowujemy koła, mnie do tego przydała się szklanka. Wielkość koła zależy od nas oraz od tego czy chcemy małego kwiatuszka czy większego



Wycinamy kółka


Składamy pierwsze kółko na pół
 Potem jeszcze raz na pół, tak by powstał "trójkąt"

Tak, jak na zdjęciach nawlekamy go na igłę tworząc tzw harmonijkę -  szyjemy góra, dół


To samo robimy z kolejnymi kółkami. Nie martwimy się, że harmonijka Nam się za bardzo naciągnęła, bądź rozprostowała

 Mamy już 5 płateczków
Teraz delikatnie ciągniemy za oba końce nitki. Bardzo delikatnie, aby jej nie zerwać

Wiążemy mocno by płatki z dwóch stron się ze sobą połączyły

Tak wygląda nasz kwiat
 W środek przyklejamy koralik czy co Nam tylko przyjdzie do głowy, w moim przypadku guziczek

Następnie przyklejamy do czarnej opaski i gotowe!

Zobaczcie sami jak prezentuję się cały komplet

Jak Wam się podoba?

A dla Was na koniec mam mały KONKURS ;-))
Koszula pozwoliła na to, by zrobić dwie takie opaseczki i jedną mam dla Was do wygrania ;-)

Wystarczy tylko zostawić komentarz pod tym postem oraz podpisać się (najlepiej również e-mailem)
Bawimy się od dzisiaj 01.07 - 08.07.15

Powodzenia ;-)

WYNIKI!
Opaskę wygrywa P. Ewelina Szewczyk, gratuluję i proszę na priv o adres do wysyłki!
Wszystkim dziękuję za udział w zabawie i niedługo kolejne niespodzianki ;-)

12 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik- zdolniacha 😍 Olenka pięknie wygląda 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja królewna będzie w niebo wzięta 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna opaseczka, super uzdolniona mama - czego chcieć więcej ;). Moja córcia jak każda dziewczynka uwielbia błyskotki i byłaby wniebowzięta gdyby dostała taką opaseczkę. CUDO! <3 Pozdrawiam mama Oliwki, mmalgorzata.dobies@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł z ta spódniczką, tak jakby recykling ;)
    Głowa pełna pomysłów :)
    justynakoziel6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem :)
    Biorę udział ! :)
    andziula11111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział :)
    aniam7_8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaaka cudna😍 sliczna😊 takie proste w wykonaniu a takie sliczne😊 idealna dla mojej malej modelki ktora od kilku dni polubila strojenie się a taka opaseczka tylko dodalaby jej uroku😍 cudna jest😃 musze komuś podwedzic koszule heh biorę udział kaska_91@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny komplet,żebym to ja miała takie zdolności

    OdpowiedzUsuń